Friday, April 25, 2008

DI SEBALIK BENDERA PKR



DI SEBALIK BENDERA

BUKAN UNTUK MENUDUH SEKADAR UNTUK MEMBERI PERINGATAN-BERHATI-HATI RAKYAT MALAYSIA

Apa khabar semua rakyat Malaysia, hari ini saya nak mendedahkan Ilham yang diperolehi secara tidak sengaja...baru- baru ini, ketika saya sedang melayari internet saya termenung mengenai dakwaan Dr Chandra Muzaffar (bekas kawan baik anwar) dan Mantan perdana Menteri Dr Mahathir yang menyatakan hubungan Anwar Ibrahim dengan barat dan Yahudi. Hal ini diperkukuhkan lagi dengan pengakuan anwar bahawa dia baik dengan al-Gore. Kita tidak tahu selain al-Gore, siapakah lagi kawan baiknya yang lain yang mengajar strategi menhuru-harakan negara kita. Especially dalam demontrasi hindraff, Bersih, dan mecam-macam lagi. bukan hendak menuduh Anwar tetapi cuma musykil...kerana demontrasi itu berlaku secara berturutan dan tiba-tiba hindraf menyatakan dia Anti UMNO, lepas tu tiba-tiba Awar dan PKR menjadi 'hero' menghulurkan bantuan. Padahal kaum India bukanlah yang paling terpinggir, saya yakin sensitiviti kaum india sengaja ditiup untuk mendapat undi dari kaum itu. seolah-olah ada satu pakatan yang dilakukan untuk menjatuhkan kerajaan secara sistematik. hanya cara dan strategi Yahudi yang akan menimbulkan sentimen sebelum menanguk di air yang keroh. Berhati-hatilah wahai rakyat Malaysia.

Soalan saya:
1-Kenapa warna bendera PKR sama seperi warna bendera negara Israel

2-Kenapa bendera PKR hanya memaparkan bulan sabit dua, mana pasangannya iaitu bintang?



INI BENDERA ISRAEL-ZIONIS



INI PULA BENDERA PKR



GABUNGAN BENDERA ISRAEL DAN PKR MEWUJUDKAN SATU KOMBINASI YANG SEMPURNA-BULAN DAN BINTANG MENJADI SATU MEWUJUDKAN SATU CITA-CITA NEGARA 'ISRAELSIA'/ ISRAEL ASIA RAYA.









10 comments:

Anonymous said...

bodoh betol ulasan anda.
sekian.

hellioz said...

lol

Anonymous said...

ya berhati-hatilah dengan permainan anwar dan pkr.rangkaian anwar di luar sana yang dikaitkan dengan barat dan yahudi haruslah disemak kembali kerana bukan calang2 orang yang membuat kenyataan mengenainya..
jika diamati betul2, bulan sabit tersebut menyerupai mata.SIMBOL SATU MATA..siapakah yang bermata satu? Dajjal al masih lah yang bermata satu..yang benar kelihatan salah, dan yang salah kelihatan benar.fitnah berleluasa...sungguh musykil, dari mana terilham nya bendera ini,siapakah yang mencipta bendera ini?tercetusnya parti ini kerana apa?...fikirkanlah dengan rasional...wakeupproject.com

Anonymous said...

dajal la, bulan la bintang la... ntah apa2 la alasan juak umno ni. carila alasan yg kuat.. nmpak sgt rendah tahap pemikiran juak2 umno ni

logo tu stylize dari simbol mata lebam anwar kena tumbuk dalam lokap dulu. itujer.takyah pnjang2 crita. kalo nak guna alasan bodoh cm korang, aku boleh kata logo umno pun nmpak mcm 2 kepala ular. ular ni lidah dia bercabang mcm umno.

A.Ibanez said...

aku setuju ngan ulasan admin.
ni bukan kira sape umno, sape PKR,
korang yang kate bodoh pasal ulasan nih.. kene kaji gak.
kalo perhatikan betul2, lambang bendera PKR tu seolah olah mata satu yang digelar eye of horus. eye of horus ni lambang penyembahan iblis oleh ahli ahli freemason/illuminati.

so, apsal PKR pake bendera lambang camni, x kan secara kebetulan, ape maksud disebalik nye?

aku bkn sokong sape2, bkn bersifat neutral.. aku nk bg korg fikir kan jek, jgn kutuk2 org kosong jek xde isi ye..

salam khilafah

khairul shazni said...

ish kome ni..tak habis2 merepek nye..udah2 la tu...sepatut nye mereka2 ni bela nasib rakyat...bukannye menjahanam kan rakyat...aku cakap ni utuk kerajan sekali..bantu la rakyat ni..jgn la kome dah memerintah..tapi hasil negara masuk poket kome..yang kome hentam tu isu peribadi orang..lantak orang tu la dia nak buat ape pon..jgn sampai rakyat bangkit macam dimesir tu nnt..waktu tu dah tak guna dah...tahap kesabaran rakyat ni ade batas nye....jgn melampo2 sangat wei...

Anonymous said...

btl...dua line ditepi merupakan two pillars.dan mata ditengah merupkan thn ray.dajjal...fkr2kan la

Anonymous said...

korang nie bodoh la . bendera pembangkang jer yg korang siasat . bendera malaysia korang x siasat . !!

Anonymous said...

korang pikir bendera malaysia nie x da kaitan ka dgn bendera UK dan US . korang jgn la pikir psal israel jer . pikir la juak negara yg bersekutu dgn nya . klw x tau sejarah dunia baik x pyah post apa2 . klw korang post sana post sini tpi x cukup ilmu baik x pyah . tmbah2 dosa korang jerk !

Anonymous said...

korang kutuk2 pembangkang . korang pikir umno tu bagus sgt ker !!!

try la bca blog nie

http://sahabatblogsabah.blogspot.com/2011/07/wahabi-pulak-dah-sesat-dan-jahatnya.html