ANDAI BUMI MALAYA INI TERGADAI...BUMI MANA LAGI YANG KITA ADA??...AYUH TEMAN,AYUH KAWAN..MARI KITA BERSATU MENENTANG MUSUH DAN PETUALANG AGAMA, BANGSA DAN NEGARA INI.
AKU SUNGGUH HAIRAN WAHAI IKHWAN MUSLIMIN MALAYSIA (PAS)
Aku sungguh hairan dengan dirimu wahai PAS,
Dahulu semasa UMNO berpakat membentuk kerajaan dengan MCA dan MIC, dan GERAKAN,
Maka kamu wahai PAS menfatwakan bahawa UMNO itu sesat dan kafir kerana berpakat dengan orang kafir,
Namun hari ini, kamu pula yang berpakat dengan Lim Kit Siang dan Taresa Kok (DAP)-tapi kamu kata halal.
Aku nak tanya? masa buat fatwa,Ayat Quran yang kamu guna dulu sudah lain ke dengan ayat Quran sekarang?
Hebat sungguh kamu, fatwa boleh berubah-ubah-sebab mungkin Al-Quran yang kamu guna sedah berubah.
UMNO je kafir, PAS Islam sejati......
Aku sungguh hairan dengan dirimu wahai PAS,
Dulu kamu kutuk UMNO sebab babi di Melaka-kamu kata UMNO sama macam babi,
Dulu jugak kamu kutuk pusat judi di Genting-kamu kata UMNO kafir,
Tapi hari ini, kamu pula yang pegi sokong projek babi di Sepang,
Kamu nak tubuh negara Islam atau negara pengeksport babi??
Lidah biawak betul kamu ni,
UMNO je kafir, PAS Islam sejati......
Aku sungguh hairan dengan dirimu wahai PAS,
Dulu kamu kata UMNO tak buat hukum hudud, maka UMNO kafir,
Masa kamu kuasai teengganu dulu, kamu bersungguh-sungguh nak buat hukum hudud,
tapi hari ni kamu sudah kuasai 3 negeri-Kelantan,Kedah dan Perak-tapi kamu tolak hudud,
Kamu kata 'Negara Berkebajikan lebih penting dari 'Hudud',
Kamu buat alasan berdolak dalik kena kuasai seluruh Malaysia dulu-baru boleh hudud.
Dulu masa kuasai terengganu-kenapa tak bagi alasan kena kuasai seluruh Malaysia dulu-baru boleh hudud?
tapi yang menariknya walaupun kamu tolak hudud-tapi kamu kata kamu tetap Islam,
UMNO je kafir, PAS Islam sejati......
Aku sungguh hairan dengan dirimu wahai PAS,
fatwa kamu, undi umno masuk neraka, undi PAS masuk syurga,
sama macam dajjal, syurga di sebelah tangan kanan dajjal, neraka sebelah tangan kiri dajjal,
Neraka dan syurga, kamu (PAS) umpama hak mulak kamu,
UMNO je kafir, PAS Islam sejati......
Banyak lagi penyelewengan dan kesesatan kamu, PAS-Parti Ajaran Sesat....
sebab tu lah Rasulullah sudah mengigatkan berhati-hati akhir zaman akan ada da'ie-da'ie dan ulamak-ulamak yang menyesatkan umat Islam, membawa ke neraka jahanam...
Walaupun luaran nampak macam Islam-padahal pencemar nama suci Islam....
BUKAN UNTUK MENUDUH SEKADAR UNTUK MEMBERI PERINGATAN-BERHATI-HATI RAKYAT MALAYSIA
Apa khabar semua rakyat Malaysia, hari ini saya nak mendedahkan Ilham yang diperolehi secara tidak sengaja...baru- baru ini, ketika saya sedang melayari internet saya termenung mengenai dakwaan Dr Chandra Muzaffar (bekas kawan baik anwar) dan Mantan perdana Menteri Dr Mahathir yang menyatakan hubungan Anwar Ibrahim dengan barat dan Yahudi. Hal ini diperkukuhkan lagi dengan pengakuan anwar bahawa dia baik dengan al-Gore. Kita tidak tahu selain al-Gore, siapakah lagi kawan baiknya yang lain yang mengajar strategi menhuru-harakan negara kita. Especially dalam demontrasi hindraff, Bersih, dan mecam-macam lagi. bukan hendak menuduh Anwar tetapi cuma musykil...kerana demontrasi itu berlaku secara berturutan dan tiba-tiba hindraf menyatakan dia Anti UMNO, lepas tu tiba-tiba Awar dan PKR menjadi 'hero' menghulurkan bantuan. Padahal kaum India bukanlah yang paling terpinggir, saya yakin sensitiviti kaum india sengaja ditiup untuk mendapat undi dari kaum itu. seolah-olah ada satu pakatan yang dilakukan untuk menjatuhkan kerajaan secara sistematik. hanya cara dan strategi Yahudi yang akan menimbulkan sentimen sebelum menanguk di air yang keroh. Berhati-hatilah wahai rakyat Malaysia.
Soalan saya:
1-Kenapa warna bendera PKR sama seperi warna bendera negara Israel
2-Kenapa bendera PKR hanya memaparkan bulan sabit dua, mana pasangannya iaitu bintang?
INI BENDERA ISRAEL-ZIONIS
INI PULA BENDERA PKR
GABUNGAN BENDERA ISRAEL DAN PKR MEWUJUDKAN SATU KOMBINASI YANG SEMPURNA-BULAN DAN BINTANG MENJADI SATU MEWUJUDKAN SATU CITA-CITA NEGARA 'ISRAELSIA'/ ISRAEL ASIA RAYA.
Hal-hal perkembangan politik tanah air terkini. Ada orang tulis blog sebab ada kepentingan, tapi aku tulis blog untuk tanah air tercinta. aku jenis orang yang freedom tak terikat dan mempunyai apa-apa kepentingan dalam mana-mana parti. join mana2 parti jauh sekali. aku tak peduli apa2 cakap sesetengah pihak kalau tak undi atau masuk parti dia maka masuk neraka. boleh blah dgn fatwa dioarang.